Da li ću dobiti fiskalni račun i garanciju za kupovinu ?
kinde2018-12-03T16:26:34+01:00Naravno.Naša je obaveza da Vam izdamo fiskalni račun i garanciju za svaku kupovinu!
Postoji li mogućnost zamjene staro za novo uz doplatu ?
kinde2018-12-03T16:25:38+01:00Naravno.Donesite Vaš stari uređaj na procjenu , doplatite za novi i uživajte! :)
Ako kupim kod Vas uređaj, mogu li ga servisirati negdje drugo ?
kinde2018-12-03T16:22:40+01:00Naravno.Postoji mreža ovlašenih servisa po cijeloj Bosni i Hercegovini, a za Vama najbliže mjesto nas kontaktirajte.
Da li su uređaji koje prodajete orginalni ?
kinde2018-12-03T16:17:30+01:00Svi uređaji iz naše ponude su orginalni , provjerenog i poznatog porijekla.
Koliko traje garancija na STIHL uređaje ?
kinde2018-12-03T16:18:59+01:00Garancija na sve STIHL & VIKING uređaje je 24 mjeseca za privatne / kućne korisnikeGarancija za profesionalne korisnike ili pravna lica je 12 mjeseci.